Sunday, January 2, 2011

Sejauh mana kebenaran kata-katanya

Huhh...sedar xsedar tahun 2010 dah pon berakhir...byk suka dan duka yg berlaku..tp paling tersemat di fikiranku adalah kes besar yg berlaku atra aku dan dia...tp skrg kami msh bersama...begitu kuat cintaku padanya setalah ape yg pernh dia lakukan dulu aku masih boleh menerimanya lagi...

Sekarang aku kini berada di tahun 2011..aku harap ape yg berlaku di tahun 2010 mnjadi pengajaranku pada tahun ini...aku baru jer blik dri bercuti ke kampung smlm...mcm biase aku akan jumpa dia sejurus aku kembali dari kg...
aku agak terkejut bila dia menimbulkan cerita mgenai TUNANG..huhhhh mngeluh pjg aku..takut hye kata2 harapan di taburkan...tp aku berdoa segalanya adalah yg terbek bukan hya kata2 smata...

Andai pekara yg dulu berlaku lgi..aku tidak mgkin akan maafkan dia seumur hidup aku...tidak sama skali...terlalu besar peluang yg ku berikan padanya..namun jika ia berulang lgi..tidak mungkin aku akn terima dia semula...

No comments:

Post a Comment