Wednesday, August 11, 2010

kepercayaanku kini kembali

Alhamdulillah segalanya yang telah hilang dlm hatiku kini kembali..kepercyaanku pada abg semakin lama semakin bertambah..kini hati ku sedikit demi sedikit sudah mula tuk menerima kepercayaan tuk abg semula...

aku cuma harap abg tidak lagi melakukan apa yang abg pernah lakukan padaku dulu..aku tidak snggup tuk mghadapi lagi, bila seorg yg kita sgka betul2 mncintai kita sbnrnya tidak sedikit pun mncintai kita...selama stahun aku dpermainkan sperti itu...dah akhirnya kpercyaan aku pada abg hilang sama sekali sedikit pon amat sukar tuk ada d dlm hati ni..hinggalah setahun juga kdaan tu berlaku akhirnya kini kpercayaan tu kembali sedikit demi sedikit hingga lah skrg aku mmpercayai abg...

aku cm harap abg tidak melakukan itu lagi pada ku...aku xdpt bygkan kalo tu berlaku lg..aku tidak tahu apa yg akan berlaku pd driku ini...aku tidak th mcm mn gak rsnye aku nk lalui kesakitan tu sume...aku betul2 tidak sgup dan xmampu tuk laluinya....

ku harap kepercyaan aku kali ni tidak akn d nodai lgi..

No comments:

Post a Comment