Friday, June 25, 2010

sedih ade, gembira pun ade

salam...

Dah dua hari dia demam teruk..aku dtg smlm utk masakan dia sup ayam..tu lah pertama kali aku masak sup ayam dlm hidup aku...demi dia aku cuba jg...alhamdllah menjadi..tp dia xmkn byk sb biasalah org demam..wlpun dia demam dia cuba utk ceria..

Hari ni aku temankan dia blik sampai kampung sb aku risau sgt tgok keadaan dia yg lemah mcm tu utk drive sorg2...sampai jer kat kampung kami singgah umah opah,...seronok dapt jumpa opah.. yer lah aku kan xde nenek, skali sekala dpt mnja ngn opah pon jd lah...td opah bg aku gelang dri mekahhh best sgt lbh2 lagi bila opah sndri yg sarungkan gelang tu kat tgan aku..

td kelam kabut aku blik kL sebab nk masuk keje mlm ni..mmmm terlewat gak lah aku..pnt yg teramat...bila smpai satu tahap aku terima msj dri dia..tetiba sj mgamuk..aku sedih bila dia tetiba jer berubah mcm tu..sdangkan dlm 2 3 hri lepas dia ok jer..mnje n happy...tp mlm ni die btol2 len..nape lah kebahagiaan aku sejap jer...nape tidak berpnjangan ...aku lg sedih bila aku th ape yg wat dia mrh hyer d sb kan pekara kecil jer...mmmm ntah lah aku xth lah btul di sb kan pkara itu atau ada sebab len...mmmm

No comments:

Post a Comment